Reis Blog en Happiness Blog - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hpvd - WaarBenJij.nu Reis Blog en Happiness Blog - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hpvd - WaarBenJij.nu

Reis Blog en Happiness Blog

Door: HP van Duuren

Blijf op de hoogte en volg

29 September 2006 | Nederland, Amsterdam

Tsja..., ik ben dus niet continu op reis dus vandaar dat ik dus ook nog eens een speciale "Happiness Blog" heb waarin ik schrijf als ik niet op reis ben in een ander land. Op deze BLOG heb ik o.a. de
SYNDICATED COLUMN: "HP's Happy Vibe" welke is te vinden op:

"http://hpshappy.blogspot.com"

(Van daar uit is er ook weer makkelijk terug te komen naar deze Reis Blog met de "Link" aan de linkerkant van het scherm onder het kopje "Links")

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 29677

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: