Found in Syber Space - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hpvd - WaarBenJij.nu Found in Syber Space - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van hpvd - WaarBenJij.nu

Found in Syber Space

Door: HP van Duuren

02 December 2005 | Nederland, Amsterdam

Met de benieuwdheid van een reisliefhebber, was ik benieuwd om eens te kijken of ik door deze weblog in een zoekmachine te vinden was. Daarbij ontdekte ik - met een "exact match" van mijn naam - dat er een foto van een Griekenland reis van enige tijd terug, al meer dan een jaar op het web stond. Dat ik ooit eens aan een foto wedstrijd had mee gedaan dat wist ik wel, maar dat er een foto die ik heb gemaakt op het web stond is toch wel grappig. Bovendien staat er op de website: <<< "www.Lulu.com/content/hpvanduuren" >>> ook nog een verhaaltje van mij op een andere website namelijk een gratis in te kijken (FREE Preview) Engelstalig verhaaltje getiteld: "A VISION for a Happy, Healthy & Rich LifeStyle" waarin mijn vakantie op de "Canary Islands" ook heel even ter spraken komt. (Het is geen "Link", dus het is even een kwestie van overtypen of "Knippen & Plakken".)En vakantie associeer ik zoiezo meestal wel met een "Happy, Healthy & Rich LifeStyle."