Duizelingwekkende diepte - Reisverslag uit Madrid, Spanje van hpvd - WaarBenJij.nu Duizelingwekkende diepte - Reisverslag uit Madrid, Spanje van hpvd - WaarBenJij.nu

Duizelingwekkende diepte

Door: HP van Duuren

Blijf op de hoogte en volg

20 Augustus 2005 | Spanje, Madrid

Eveneens in de Noord-Tour was een bezoekje aan de "Mirador" dat is een uitzichtpunt waar je zicht hebt op meerdere eilanden. Er was een soort van veranda met een hekje en als je langs het hekje naar beneden keek draaide je maag gelijk 3x om omdat je dan gelijk oog in oog stond met een duizelingwekkende diepte loodrecht stijl naar beneden dus greep ik voor alle zekerheid maar even naar mijn zonnebril welke losjes aan het bovenste knoopje van mijn overhemd hing. Want mocht m´n zonnebril bij een licht schuinlopend ravijn helling naar beneden kukelen dan kun je er eventueel nog aan denken of je misschien niet naar beneden zou klimmen om de bril weer te proberen te pakken. Hier was dus geen enkele mogelijkheid dat de bril halverwegen ergens zou blijven steken het zou gewoon zo´n - ik meen ca. 600 meter - naar beneden zijn gevallen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 29805

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: