Een bijzondere wandeling - Reisverslag uit Madrid, Spanje van hpvd - WaarBenJij.nu Een bijzondere wandeling - Reisverslag uit Madrid, Spanje van hpvd - WaarBenJij.nu

Een bijzondere wandeling

Door: HP van Duuren

Blijf op de hoogte en volg

20 Augustus 2005 | Spanje, Madrid

Vanochtend extra vroeg opgestaan, zodat ik ook nog voldoende tijd had voor mijn dagelijkse ochtend trim tochtje. (omdat het ´s ochtens kwa temperatuur nog wel een beetje te doen is, en nog niet zo heet is.) Vandaag dus om 8.50 uur! vertrokken met de Noord-Tour. Een imposante wandeling door een "Lava Tunnel" indrukwekkende grotten die vroeger ook werden gebruikt als schuilplaats om te beschermen tegen zeerovers. Heel interessant om te beseffen dat waar ik nu heb gelopen dus vroeger notabene gewoon vloeibaar steen heeft gevloeid! In de grot schuilt ook een bijzonder fasinerend geheim. Dat kan ik echter niet zomaar kan gaan verklappen, anders is het natuurlijk ook geen geheim meer het is echt iets dat je zelf moet ervaren!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 29834

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: