Uitwaaien met Country Muziek - Reisverslag uit Madrid, Spanje van hpvd - WaarBenJij.nu Uitwaaien met Country Muziek - Reisverslag uit Madrid, Spanje van hpvd - WaarBenJij.nu

Uitwaaien met Country Muziek

Door: HP van Duuren

21 Augustus 2005 | Spanje, Madrid

Het is vanavond tamelijk waaierig, m´n mandje met servetjes waaide bijna van m´n tafeltje. Zojuist een eenvoudige doch voedzame maaltijd genoten. Vanmiddag tijdens de Noord-Tour had ik al een uitgebreide warme lunch gehad, dus nu een (behoorlijk veel groter dan verwachte)cheesburger genomen bij "Murcky Duck II", daar was dus tevens live muziek bij van ene "Steve Stevens" die allemaal country reportoire zong van bekende country sterren en o.a. ook een nummer van Elvis deed en ook een bijzonder nummer met de opmerkelijke titel: "I have all my exes in Texas" of iets van een dergelijke strekking. Over Texas gesproken ik hoor een Cowboy met revolvers schieten, of toch niet misschien..., ik hoor wel schieten de een of ander gewelddadig schiet spel, zoals ik al eens eerder heb vermeld zit ik namelijk te Internetten vanuit een speelhal. Het is nu intussen ruim over half twaalf dus ik ga zo eens kijken of het nachtleven al een beetje op gang aan het komen is.