Binnen gekeken naar het zonnige SAIL. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van hpvd - WaarBenJij.nu Binnen gekeken naar het zonnige SAIL. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van hpvd - WaarBenJij.nu

Binnen gekeken naar het zonnige SAIL.

Door: HP van Duuren

18 Augustus 2005 | Spanje, Madrid

Vanochtend dus i.v.m. met het "slechte weer" even binnen gezeten en gekeken naar een life uitzending van het zonnige "SAIL" op "Het Beste van Nederland" (BVN)
(de "Free to Air" Satelliet zender van de Wereldomroep.)Gehoord hoe onze prins door de instructies van een kapitein even vast kwam te zitten naast de vaargeul. Momenteel zit ik ook nog even binnen te internetten maar ik zie dat het nu toch weer een beetje begint op te klaren en de zon weer begint door te breken. Wel apart vaak als het in Spanje goed weer is is het in Nederland niet goed weer en anders om. Toch heb ik dus geen zon gemist want toen het hier regende ben ik toch ook een heel klein beetje op het zonnige SAIL geweest.