Op Fuenteventura, en de Kameel rit van gisteren. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van hpvd - WaarBenJij.nu Op Fuenteventura, en de Kameel rit van gisteren. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van hpvd - WaarBenJij.nu

Op Fuenteventura, en de Kameel rit van gisteren.

Door: HP van Duuren

Blijf op de hoogte en volg

17 Augustus 2005 | Spanje, Madrid

Momenteel zit ik dus op het eiland Fuenteventura. Zojuist aangekomen met de boot "Blue Delfin". Een van mijn mede passagiers heeft ook daadwerkelijk een dolfijn gezien en ook vliegende vissen die daar zijn te vinden. In eerste instantie dacht ik dat dit eiland niet veel ander zou zijn als Lanzarote, toch is dat niet zo omdat hier niet alleen witte huizen staan met andere kleuren dan bruine, blauwe of groene kozijnen. Gisteren de Zuidtour gedaan en bovendien daarbij op een "Kameel" gezeten, O.K. het was natuurlijk geen kameel want hij had maar één bult. Mijn dromidaris heette "Dawi" en was gelukkig vrij stevig in de knieen in tegenstelling tot de dromidaris van mijn voorgangsters, die af en toe een gilletje van paniek lieten horen. Ook bij het afstijgen was er een duidelijke paniek gil te horen van de blonde Paris Hilton "Look alike" voor mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 29833

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: